Fibasigorta’nın 2024 Yılı: Büyüme, Yenilik ve Başarı Ödülleri

Fibasigorta’nın 2024 Yılı: Yenilik, Büyüme ve Ödüllerle Dolu Bir Dönem
Fibasigorta, 2024 yılında artan prim üretimi, stratejik iş birlikleri ve kazandığı ödüllerle dolu bir yıl geçirdi. Şirket, prim üretimini yüzde 131 oranında büyüterek önemli bir başarıya imza attı. Ayrıca, Sürdürülebilir Gelecek Ferdi Kaza Sigortası ile Türkiye’de bir ilki hayata geçirdi. Fibasigorta Genel Müdürü Erol Öztürkoğlu, “Müşteri ihtiyaçlarını ön planda tutmaya, sektörü güçlendirmeye ve sigorta bilincini artırmaya devam edeceğiz” dedi.
Büyüme yolculuğuna hız kesmeden devam eden Fibasigorta, sunduğu hızlı ve pratik sigortacılık hizmetleriyle dikkat çekiyor. Genel Müdür Erol Öztürkoğlu, 2024 yılında prim üretiminde bir önceki yıla göre yüzde 131 oranında büyüme elde ettiklerini belirtti. Şirketin bu başarısında, geliştirdikleri dijital platformlar, sürdürülebilirlik odaklı projeler ve stratejik güç birliği çalışmaları etkili oldu. Kasko, konut, DASK, elektronik cihaz sigortası, cep telefonu sigortası, ferdi kaza sigortası, ticari paket ve iş yeri sigortası gibi ürünlerle geniş bir müşteri yelpazesine güvence sunuyorlar.
Yeni Nesil Teminatlarla Yenilenen İhtiyaçlara Cevap
İş süreçlerini ve ürün yelpazesini sürekli yenileyen Öztürkoğlu, büyüyen satış kanalları ve stratejik iş birlikleri ile güçlü bir ivme kazandıklarını ifade etti: “2024, hedeflerimize ulaştığımız verimli bir yıl oldu. Sigorta hizmetine ihtiyaç duyan herkesin en kolay ulaşabileceği sigorta şirketi olma hedefiyle yatırımlarımızı artırdık. Amacımız, sigortacılığı anlaşılır ve yenilenen ihtiyaçlara tam olarak cevap veren çözümlerle herkes için ulaşılabilir hale getirmek.”
Öne çıkan çözümlerinden biri olan Gömülü Sigortacılık hizmeti ile banka kanalları aracılığıyla sigortaya erişimi kolaylaştırdıklarını ifade eden Öztürkoğlu, bu ürünün kapsamını genişleterek sadece cep telefonlarıyla sınırlı kalmayıp, tabletlerden robot süpürgelere kadar birçok elektronik cihazı da kapsadıklarını belirtti. “Yeni satın alınan cihazlardan garanti çerçevesinde yenilenen cihazlara, hasarlı ürünler için alınan teknik destek süreçlerinden bayiiler tarafından sunulan kredilere kadar her aşamada müşterilerimizi destekliyoruz. Tam Koruma, Ekran Kırılması ve Uzatılmış Garanti olmak üzere üç farklı teminat sunarak dönüşüm ekonomisini destekliyoruz” dedi.
Öztürkoğlu, “Fibasigorta’da sunduğumuz ürünler; Fibabanka şubeleri, internet bankacılığı, çağrı merkezi ve Fibabanka’nın ödeme yöntemi Alışgidiş aracılığıyla müşterilerimize ulaşıyor. EasyCep, Başarı Servisleri, Gürgençler ve Yenilio ile kurduğumuz güç birlikleriyle bu alandaki varlığımızı sağlamlaştırıyor ve müşteri ağımızı genişletiyoruz” diyerek, yenilikçi ürün ve hizmetlerini daha geniş bir kitleyle buluşturmak için BurganBank ve dijital odaklı aracı şirketlerle gerçekleştirdikleri iş birlikleriyle iş modellerini ve ürün yelpazesini zenginleştirdiklerini vurguladı.
Asistan Robot FiGuru ile Dijital Dönüşüm
Fibasigorta, kullanıcı dostu online şubesi, mobil uygulaması ve web sitesi ile müşterilerinin tüm sigorta işlemlerini dijital kanallardan hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirmesini sağlıyor. Erol Öztürkoğlu, “Müşterilerimizi, sigorta hizmeti satın alımı, hasar ihbarı ve bu süreçlerin takibi gibi işlemleri dijital kanallardan kolayca yapabilen bir yapay zeka uygulaması ile buluşturuyoruz. Asistan robotumuz FiGuru ile müşterilerimiz tüm sorularına yanıt alabiliyor ve hasar taleplerini takip edebiliyorlar” dedi.
Türkiye’de Bir İlk: Sürdürülebilir Gelecek Ferdi Kaza Sigortası
Şirketlerin sürdürülebilir bir gelecek için sorumluluklarının farkında olduklarını belirten Öztürkoğlu, “Poliçe sahiplerinin bir yıl boyunca oluşturduğu karbon emisyonunu dengeleyen Sürdürülebilir Gelecek Ferdi Kaza Sigortası ürünümüz Türkiye’de bir ilk. Dünya Bankası’nın verilerine göre, ülkemizde kişi başına düşen yıllık karbon salımı 4,9 ton civarında. Her poliçeye eklediğimiz ‘Gönüllü karbon sertifikası’ ile 5 tonluk karbon emisyonunun karbon nötr projelerle dengelenmesi amacıyla Hatay’daki Gold Standard sertifikalı Ziyaret RES rüzgar enerjisi santralini destekliyoruz. Dünyamızın sürdürülebilirliği konusunda sorumluluk duyan herkesi poliçemizi değerlendirmeye davet ediyoruz” dedi.
Ödüllerle Taçlanan Bir Başarı Yılı
Müşterilerine sunduğu dijital sigortacılık deneyimi ile sektöre farklı bir bakış açısı kazandırdıklarını vurgulayan Öztürkoğlu, “2024 yılı bizim için ödüllerle taçlanan, sene boyunca hayata geçirdiğimiz çalışmalarımızın meyvesini aldığımız bir yıl oldu. Gömülü Sigortacılık kapsamındaki çalışmalarımız ile Mastercard PSM Awards’dan ‘En İnovatif Ürün, Hizmet, Proje’ kategorisinde Bronz Ödül, Insurtech Ödülleri’nde ‘En Insurtech Sigorta Şirketi’ ödülünü ve CX Awards’da ‘En İyi Dijital Müşteri Deneyimi’ kategorisinde Sigortacılık Özel Ödülü’nü kazandık. Müşteri deneyimini her zaman önceliklendirdiğimiz için Smart-i Awards’da ‘Yenilikçi Müşteri Deneyimi ve Etkileşimi’ kategorisinde mobil uygulamamız ile Bronz Smart-i ödülüne layık görüldük. Genel Müdür Yardımcımız Buket Erşan’ın Fast Company’nin ‘En Başarılı Dijital 50 CMO’ listesinde yer alması da bizim için büyük bir gurur kaynağı. Nice başarıları sığdırdığımız bir dönem geride kalırken, bu çalışmalarımızın üzerine koyarak çok daha büyük işler başaracağımız yeni bir yıla başladık. Müşteri ihtiyaçlarını ön planda tutmaya, sektörü güçlendirmeye ve sigorta bilincini artırmaya devam edeceğiz” dedi.